. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

مهدی جان . . .

 

 

تو به من نزدیک تر از من

 

این منم که از تو دوره

 

غایبی اما دل من

 

به یادت غرق حضوره

 

ماه آسمونی ، اما

 

میشه رو زمین تو رو دید

 

میشه با تو درد دل کرد

 

راز غیبتت رو پرسید

 

دور آسمون ، شب و روز

 

زمین بی صدا می گرده

 

تشنه ی یه جرعه عشقه

 

دنبال شما می گرده

 

چشم به راهیم توی هفته

 

برای رسیدن تــــو

 

غروب جمعه چه سخته

 

غربت ندیدن تــــو . . .

 

 

 



مهرتان افزون   شادیتان فروزان . . .


 

نظرات 4 + ارسال نظر
ژولیت جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

.
.

به داد دل ای قرار دلم نوبهار دلم می رسی پس کی...

.
.

شاد باشید. . .

آقا محسن جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://gomgashteyevesal.mihanblog.com/

زیبا بود و دلنشین . مرسی ...

سلام...
دست شاعرش درد نکنه... *مصطفی محدثی*که فراموش کردم بگم...

تشکر مستر...

آتنا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.blondangel.blogsky.com

سلام ...

خیلی قشنگ بود ...

مخصوصا توصیفات زمین و آسمونش ...

ممنون ازت نازنین ...

شاد باشی ...

و امیدوارم که انتظار ها زودتر تمومی داشته باشه ...

سلام آتنای خوبم... سلام فرشته ی محبوب خدا...

چه خوب که خوشت اومده...

شما نیز هم شاد باشی...

ما هم نیز امیدواریم...

یا علی...

مسافر پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ


دست تو باز می کند پنجره های بسته را
هم تو سلام میکنی رهگذران خسته را


سلام عزیزم ‌...ممنون.

سلام مسافر مهربونم...سلام گل محبوب خدا...

همیشه شعرات دلنشینه... ممنون...

شاد باشی...

یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد