. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

سلام ... مهدی جان ...

            " به نام خداوندِ شب "

 

 

به نام پروردگاری آغاز می کنم که همیشه بهترین هارا به من هدیه

 

 داد ...

 

همیشه زیباترین احساس ها را برایم به ارمغان آورد ...

 

به نام خدایی آغاز می کنم که عشق تو را در دلم شعله ور کرد ...

 

مهدی جان ... سلام ...

 

سلامی به زیبایی تمامی ِ عهدها و آل یاسین ها ...

 

دل تنگم ... اما ...

 

دلتنگی ام از غروب جمعه نیست ... دلتنگی ام از دوری ِ توست ...

 

تنهایم نگذار ...

 

مهدی جان ... من ... همیشه آرزویم این بود که روزی قلمم را برای

 

 تو بر روی صفحات سفید کاغذ به رقص در بیاورم ...

 

و اکنون است که می نویسم ... و ... قلمم به من لبخند می زند ...

 

مهدی جان ...

 

کاش زودتر می آمدی ... تا اشک هایم را نثار راهت کنم ... بلکه

 

 آرامشی بدهی این قلب پر تلاطمم را ...

 

مهدی جان ... بیا ...

 

آرزویم این است  که سیمای بی نظیر تورا به تماشا بنشینم ...

 

و... دلم را ... وجودم را ... با یاد تو تسلی بخشم ...

 

ای کاش در کنارم بودی ... تا درونم را با نگریستن به وجود

 

 مبارکت تسکین می دادم ...

 

می دانم ... هستی ... همین جا ...

 

کنارم بمان ... کنار من و خدای من ...

 

من را که می شناسی ... !

 

منم ... شبرو ... همان شبرو ِ شبهای شیرین نیایش ...

 

کاش قدم زدنت در گرداگرد سجاده ام در آن شبها باز تکرار می

 

شد ...

 

کاش پرتو ِ همیشگی وجودت زودتر روحم را تسخیر می کرد ...

 

ای کاش ...

 

ای کاش زودتر می آمدی ...

 

مهدی جان ...   

 

دستم را بگیر ... 

 

محکم بفشار ... تا برای همیشه شبرو ِ راهت باشم ...

 

مهدی جان ... زودتر بیا ...

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آشنای غریبه جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام.. عیدتون مبارک... میشه خواهش کنم با اون دل پاکتون از حضرت مهدی،‌ سلامت باطن و روح من رو بخواهید....... خیلی التماس دعا

بوسه جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
سلام دوست آقا
منم وقتی دلتنگ می شم کلی باهاش حرف می زنم.
خیلی کار خوبی کردی وبلاگت رو با نوشتن برای اون عطر آگین کردی...

اگه یه زمان خودت رو توی جانماز دیدی یادت بیاد یه بنده خدا هم ازت التماس دعا داره.
خدا نگهدار گلم.

صبــــــا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام شبرو کوچه های انتظار...

سلام گل محبوب خدا...

خیلی قشنگ نوشتی... خیلی عالی...

کاش برای ما هم دعا کنی...

عیدت مبارک... عید قشنگیه...روز قشنگیه...خدا رو شکر...

غروب جمعه دلگیره...اما پست آدینه همیشه آرومم می کنه...

مخصوصا اگر دوستای نازنینم مثل شما و هاتف و نوا و راهی و مسافر و همه ی دوستای خوب دیگه (که هنوز نیومدن) بنویسن...

ممنون از این همه حس قشنگ که به همه مون هدیه دادی...

امیدوارم که زودتر بیاد... کاش نوشته های آدینه ی شما گل های پاک خدا رو بخونه...


همیشه شاد باشید...

راهی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.adineha.blogsky.com

سلام شبرو ...

چون دوست نداری بگم زیبا نوشتی ... این حقیقت رو مخفی می کنم و نمی گم ...

شاد باشی . امیدوارم حضرت حق به ندای شما خوبا پاسخ بدن و همه مون رو از نعمت وجود مولا بهره مند کنن ...

شاد باشی .

لاوین یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام شبروی کوچه های تنگ و تاریک.....
مهدی جان بیا که این همه ......چشم انتظارتند.....

مسافر یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ


شاید که دگر میکده را درک نکردم

یک بار بیا تا که به دور تو بگردم

هاتف دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.adineha.blogsky.com

در سیاهی شبهای تردید قدمهایم را تنها به امید رسیدن به چراغی روشن می شمارم.
می دانم که در انتهای جاده ایستاده ای
برایم دعا کن تا دلخوش به این کور سو های میانۀ راه نمانم...
برایم دعا کن تا تنها باریکۀ نوری که از دور، امید رسیدن را مژده می دهد تمام ذهنم را نور افشان کند...
درونم را پر از خالی یادت می بینم ...
شراب بیداری را در من ریز ....
شراب بیداری را در من ریز تا خواب جاده مرا با خود نبرد.
بیدارم ساز ای تو همه هوشیاری ...

قلمتان پر نور و امیدتان روز افزون باد
یا حق

صبــــــا پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ

.
.
.

بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید . . .

.
.
.

شب قشنگیه . . .

.
.
.

پر از تنهایی . . .

.
.
.

خیلی شیرینه . . .

.
.
.

...

عبدالهی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://ali200657.blogfa.com

آسمان مشغول الله – الله است

قائم آل محمد در ره است

روی موج عشق دل پا رو گرفت

کشتی نوح عاقبت پهلو گرفت

خون ((ثارالله)) فدک شده ست

سرو جنت نخل((سامرا))شده ست


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد