. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

عهد . . .

         "به نام خداوند بخشنده ی مهربان"

 

خدایا ، ای پروردگار نور ِ بس بزرگ ، پروردگار کرسی بلند ، و پروردگار دریای جوشان ، و نازل کننده ی تورات و انجیل و زبور ، و پروردگار سایه و حرارت ، و نازل کننده ی قرآن بزرگ ، و پروردگار فرشتگان مقرب و پیامبران و رسولان ؛

 

خدایا ...!

من از تو می خواهم به وجه کریمت ، و به حق ِ نور وجهِ منیرت و فرمانروایی دیرینه ات ، ای زنده ، ای پایدار ، از تو می خواهم به حق ِ آن نامت که آسمان ها و زمین ها به آن روشن گشت ، و به آن اسم تو که خلق اولین و آخرین به آن رو به راه شوند ، ای زنده پیش از هر زنده ، و ای زنده پس از هر زنده ، ای زنده وقتی که زنده ای نبود ،  ای زنده کننده ی مردگان و میراننده ی زندگان ، ای زنده ای که نیست معبودی جز تو ؛

 

خدایا ...!

 برسان مولای ما ، آن امام راهنمای ره یافته ، و قیام کننده به امر تو، رحمت های خدا بر او و پدران پاکش باد ، و از طرف همه ی مردان و زنان با ایمان در مشرق زمین ها و مغرب زمین ها ، هموارها و کوهستانش ، و صحراها و دریاهایش ، و از جانب خودم و از جانب پدر و مادرم صلواتی به وزن عرش خدا ، و مداد کلماتش ، و آنچه به دقت شمرده آنرا علمش ، و احاطه کرده آنرا کتابش ؛

 

خدایا ...!

من برای آن حضرت در بامداد امروزم ، و مادامی که در روزگارم زنده ام عهد و پیمان  ،و برای آن بزرگوار در گردنم  بیعتی را تجدید می کنم ، و از آن روی بر نمی گردانم و هرگز برکنار نمی شوم ؛

 

خدایا ...!

بگردان مرا از یاران و یاوران او ، و دفاع کنندگان از او ، و از شتابندگان به سوی او ،در برآوردن خواسته هایش ، و از اطاعت کنندگان به دستوراتش ، و از حمایت کنندگان از او ، و از سبقت گیرندگان به سوی اراده اش ، و شهادت یافتگان در پیشاپیش او ؛

 

خدایا ...!

اگر حایل شد میان من، مرگ ، همان که بر بندگانت سرنوشت حتم گردانده ای ، پس بیرون آر مرا از قبرم در حالی که کفن پوشم ، با برکشیدن شمشیرم و نیزه ی تیز افراشته باشم ، ای اجابت کننده ی دعوت داعی حق در میان شهرنشین و بادیه نشین ؛

 

خدایا ...!

نشانم ده آن درخشنده چهره ی کامل ،و پیشانی نورانی پسندیده را ،و دیده ام را از سرمه ی نگاه به آن روشن کن ، و زود برسان فرجش را ، و آسان گردان ظهورش را ، و گشاده گردان راهش را ،و مرا بر طریقه ی او روانه کن ،و امرش را نافذ کن ،و پشتش را قوی گردان ، و خدایا آباد کن به وجود او کشورهایت را ،و زنده کن به او بندگانت را ،زیرا که تو خود گفتی و گفته ات حق است  : "آشکار شد فساد در خشکی و دریا به انچه دست های خود مردم کسب کرد " ، پس خدایا آشکار کن برای ما ولی ِ خودت و پسر پیامبرت را ، که به نام رسولت نامیده شده ، تا چنان شود که دسترسی به باطل پیدا نکند مگر آنکه از هم بپاشد ، و حق را ثابت کند و استوار سازد ،و خدایا قرار ده او را پناهگاه برای بندگان ستمدیده ات ، و یاور کسی که به غیر از تو یاوری ندارد ، و تجدید کننده ی آنچه از احکام کتابت تعطیل شده ، محکم کننده برای آنچه از نشانه های دینت وارد شده ، و سنت های پیامبرت ، رحمت خدا بر او و آلش باد ، و خدایا ، اورا از کسانی که از خوف و خطر متجاوزان حفظ کردی بگردان ؛

 

خدایا ...!

شادمان کن پیامبرت محمد صلی الله علیه و آله را با دیدار وی ، و آنکه پیروی کرده از او بر دعوتش ،و رحم کن به درماندگی ما پس از او ؛

 

خدایا ...!

برطرف کن این غصه را از این امت به حاضر شدن او ،و بشتاب در ظهورش .

مخالفان،  آنرا دور می بینند ،ولیکن ما آنرا نزدیک می بینیم ، به رحمتت ای مهربان ترین مهربانان عالم.

 

شتاب کن در ظهورت ای مولای ما ، ای صاحب الزمان . 

 

***دعای عهد***

نظرات 4 + ارسال نظر
صبــــــا سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام شبروی عزیز...

ممنون از آپ جالبت . خیلی زیباست دعای عهد .

.
.

یا حق ...

ساروخانی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ


روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

خرمن سوختگان را همه گو باد ببر



سلام ...ممنون از این پست بسیار زیبا ...سلامت باشی .

هاتف پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

اللهم اصلح عبدک و خلیفتک بما اصلحت به انبیائک و رسلک . و حفه بملائکتک و ایده بروح القدس من عندک . و اسلکه من بین یدیه و من خلفه رصدا یحفظونه من کل سوء . و ابدله من بعد خوفه امنا . یعبدک لا یشرک بک شیئا . و لا تجعل لاحد من خلقک علی ولیک سلطانا . و ائذن له فی جهاد عدوک و عدوه . و اجعلنی من انصاره . انک علی کل شیء قدیر .

آمین آمین

سلام به همه ...
و سلام به منتظران ...
باشد تا چشم همه به جمالش روشن شود به زودی ...
یا حق

علی اصغر پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام لطفا منبع دعای اللهم اصلح عبدک و ....را مرحمت فرمایید. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد