. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

وقتی که بیایی

 

بی تو پرواز را از یاد برده ام و می ترسم از این که آسمان بر سرم آوار شود .

 

اگر بر سایه تردیدم ، آفتاب یقین بتابانی ، می دانم که طوفان بلا هم نمی تواند مرا به هراس بیندازد .

 

گر چه بی توقع تر از کویرم ، اما دستان خیس تو ، باران را به خاطرم خواهد آورد .

 

 

وقتی که بیایی ، پیراهن پاییزی ام را به دست باد می سپارم و به استقبال حضور سبزت می آیم ، با اینکه جز گوهر اشک هایم که در انتظار تو بر گونه هایم می غلتند ، هدیه ای برای آمدنت ندارم ...

 

 « درویشی »

نظرات 4 + ارسال نظر
صبــــــا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ

.
.

دیری ست که دلدار پیامی نفرستاد ...

.
.

مسافر عزیز ممنون . خیلی متن زیبایی بود .

شاد باشی و سلامت نازنین .

یا حق .

بیا بیا دلدار من دلدار من درآ درآ در کار من در کار من ...

سلام و ممنون از حضورت ... سلامت باشی صبای عزیز.

مسیحا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

............


در دنیایی که حق و انسانیت مرده... در دنیایی که عشق علی بازیچه شده....
در دنیایی که مرد و مردانگی.... در دنیای ما.....
در غروب خورشید به دنبال پرتوی از نور....


-----------------------------------------------------------------------

سلام.... مسافر....

زیباست....

جملات... احساس... عشق...

ممنون از تو....

////// منتظران حق روزی جزو حقیقت خواهند شد....

یا حق....



ای بی​خیال روی تو جمله حقیقت​ها خیال

​ای بی​تو جان اندر تنم چون مرده​ای اندر کفن

سلام ... مسیحا ...

ممنون از حضورتون ... ان شاء الله ...

هاتف چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام به همگی

این روزها که می گذرد هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا من نیز
در روز آمدنت هستم؟

ممنون از متن زیبا ...

موفق باشید ...

همگی بدرود

آمدنم٬ مثل شعر ٬ ناگهانی است

مثل سبزه ٬ نقاش زمین است

مثل گریه ٬ با خود هزار عاطفه به همراه می آورد

آمدنم ٬ آمدنی است .

سلام و ممنون از حضورتون ...سلامت باشید .

راهی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

چه تشابیه دلنشینی ...

سلام .

همین .

سلام و ممنون از حضورتون .
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد