. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

چند بیت غربت

 

« بسم الله السَّلام »

 

 

گاه گاهی به نگاهی دل ما را دریاب 

 

جان به لب آمده از درد خدا را دریاب

 

به امیدی به سر کوی تو روی آوردیم

 

شهریارا ! به در خویش گدا را دریاب

 

دل ما را به شب هجر فروغی بفرست

 

شبرو وادی اندوه و بلا را دریاب

 

سنگ ها می خورم از دست جنون دل خویش

 

من دیوانه ی انگشت نما را دریاب

 

به وفاداری تو شهره ی شهرم ای دوست

 

ز وفا معتکف کوی وفا را دریاب

 

سال ها رفت که از جام محبت مستم

 

من دُردی کش صهبای ولا را دریاب

 

کاروان رفت و من از همسفران دورم دور

 

من از قافله ی شوق جدا را دریاب

 

راه باریک و بسی پر خطر و تاریک است

 

سببی ساز و درین مهلکه ما را دریاب

 

تا دلم بار غم عشق به منزل فکند

 

شهسوارا ! من افتاده ز پا را دریاب

 

تا فغان دل غمدیده ی ما را شنوی

 

نازنینا ! سحری باد صبــا را دریاب

 

دوش رویای لب نوش تو با من می گفت

 

کای شهید غم من ! آب بقا را دریاب

 

اگر از دولت وصل تو مرا نیست نصیب

 

گاه گاهی به نگاهی دل ما را دریاب

 

سوی پروانه نظر کن که دعاگوی تو باد

 

گنه آلوده ی خود را به مدارا دریاب

 

(استاد محمد علی مجاهدی )

 

 

... دعا کنیم برای ظهور دولت دوست ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صـــبا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

...

نگاه گاه گاهت می نوازد قلب مشتاقان را

خدا از ما نگیرد آن نگاه گاه گاهت را ...

همگی به سلامت .

آمین ...

حسین جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام...

انتخاب بسیار خوبی بود... شعر زیبا بود... و عکس هم همینطور البته منظورم متن عکس هست...

ممنون...

فعلا....

سلام .

ممنون از لطف شما و از اینکه به آدینه ها سر می زنید .

شاد باشید .

سعید پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://shahidbahramian.blogsky.com

بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام

از اینکه به وبلاگ حقیر سر زده و ما را از نظر خودتون بهره مند کردید ممنونم.
در صورت تمایل می توید ما رو لینک کنید
التماس دعای فرج و شهادت در رکاب آن حضرت
صلوات

سلام دوست گرامی .

خوشحال شدیم از آشنایی شما .

لینک شما رو در وبلاگ آدینه ها قرار میدیم .

شاد باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد