. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

مولای من؛هجران بس است...

السـلام عـلیک یـا ابـا صـا لـح الــمـهـدی (عج ) 

 

 

عـالمی نـالان شده هجـران بس است   عـُـمـرماراطی شده هجـران بس است

 

جمعه ای دیگرشده هجـران بس است   العجل،یابن الحسن،هجـران بس است

 

مـُــرتـضـی را حـامی و یـاورتــویـی   قــبــر زهــرا را نـشـا ن آور تــویـی

 

مـُـنــتــَـقـم بَـــر آل پــیغـمـبــر تــویـی   مـُـنـجی عـالـم بیا، هجـران بس است

 

رأس خـونـین حــسـیـن بـرنـیـزه هـا    اکــبـر وعـَـبــا س واصـغـر، کــربــلا

 

زیـنـب و سجـّـا د ، در شـــا م  بـَـلا     نوحه خوانندجملگی،هجران بس است

 

بـَــر لــب آمــد جــان مــا،جــانـا بـیـا    روشــنـی  دیــد ه هـــا ، مـُــولا بـیـــا

 

ســیـنـه هــا را دِه صـفـا ، آقـــا بـیــا    ای صفابخش جهان،هجـران بس است

 

مـــا گــدایـــا ن ســـر راه تـــوئــیــم    ریــزه خــواران سـر خــوان تــوئـیــم

 

مـُـسـتمند لطـف و احـسـان تــوئــیــم     از بـَرت مارا مران،هجـران بس است

 

ای مـسـیـحــا دم جـهـانی مُــرده انـد     تـا نـیـایـی تــو هـمـه افــسُـرده انــد

 

بــاغـبـانـا،لالـه هـــا پـَــژمُــرده انـد     ای بهاربی خـزان،هجـران بس است

 

مُــرغ دل پـرمی زنـد،تـا سـوی تــو    تــا بـگـیـرد یک نـشـان از کــوی تــو

 

ای فــَـدای طـُــّرۀ گــیــســوی تــو     بی پـنـاهـان راپـناه،هجـران بس است

 

تـــو چــراغ  راه  و بـُــرهــان مـنـی    دیـــن و دنــیـا، کــفـر وایـمـان مـنـی

 

نـه فـقـط جــان، بلکـه جـانـان مـنـی    ای فدایت قاصدک،هجـران بس است

 

الـلهـم عـجـل لــولـیـک الــفــرج  

 

 یااباصالح المهدی

مولای من؛ ترسم توبیایی و من آن روزنباشم 

اگرآمدی و من نبودم"یک فاتحه نوازش اهل قبورکن 

التماس دعا 

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ http://m-shaker.blogsky.com

سلام..باتشکر از عزیزان آدینه ای...
میدونم که شعر فوق؛ از لحاظ آرایه های ادبی و صنعت شعر مملوه از ایراد..
بخصوص که بجز دو سه جا ردیفها رعایت نشده..اینها را هم اساتید به من گفتند.
ولی همواره بر این باورم که حرف دل را باید بی تکلف گفت.
مخصوصاًحرفهای آدینه ای را...با عرض معذرت از بزرگان ..امید که بر دل نشیند..
و انشاالله ره توشه ای گردد برای سفر آخرت...ملتمس دعا:قاصدک

سوگند جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://sogandenik.blogfa.com

سلام سلام گفتم تا اینجا اومدم سلامی هم کنم و بعد برم آدینه خوبی را برایتان ِآرزومندم . ماشالله خوب فعال هستید موفق باشی وسلامت
دوست گرامی هرانچه که در وب من هست قابل شما دوست عزیز راندارد خیلی خوشحال میشم از اینکه عکسها مورد قبول دوستانی چون شما قرار میگیره .
صبر کن شاید که روزی دیو غم رسوا شود
صبر کن شاید تمام لحظه ها زیبا شود
عشق،تنها هدیه دلهای پاک و ساده است
صبر کن شاید زمانی سادگی معنا شود
صابران با خون دل روزی به دریا می رسند
ًقطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شودً
آن نگاه منتظر را دیده ای هرگز ندید
صبر کن شاید که یک شب چشم دل بینا شود
پشت لبهای سکوت،آن حرف حق ناگفته ماند
صبر کن شاید که لبهای زمان گویا شود

سلام و ممنون که اومدی..
دیدی یکی رو دعوت میکنن مهمونی ور میداره دوستاشو هم با خودش میبره؟!!.حکایت من و شماست!!.البته آدینه ای ها خیلی مهربونند
آدینه ها روز یادآوری مهربانی ست..پس به نیابت میگم خوش اومدی..
ممنون از شعر زیبایی که فرستادی...التماس دعا...یاعلی مدد

آقا محسن جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://mohsenpn.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز،

شعر زیبایی بود. مخصوصا که سلیقه ی خوب شما در آرایش ابیات با لغات دلربا و آرایه های جذاب بسیار قابل لمس بود.

اون چیزی که از دل بریزه بیرون، راحت به دل می چسبه ... من که حسابی بهم چسبید ...

مرسی ازتون ...

ببخشید نظرم حال و هوای لوتی گری داشت. یه هو اینجوری شد.

امیدوارم آقا امام زمان هم از شعری که براشون سرودید خوششون بیاد ...

شاد باشید و سلامت و سربلند.

سلام محسن جان.
اختیار داری...تنها دلیلم برای ادامه دادن این واگویه ها همین نظرات دلگرم کننده ست...انشالله که مورد قبول واقع گردد.ممنونم از نوازشت..

صبـــا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://adineha.blogsky.com

سلام قاصدک گرامی.

ورودتون رو به جمع نویسندگان آدینه‌ها تبریک میگم و تشکر می‌کنم که دعوت ما رو قبول کردید.

شعر زیبایی نوشتید. اساتید هم از متن‌های غیر آدینه‌ای و متن‌هایی که برای نمره گرفتن نوشته میشه، ایراد بگیرن بهتره! دخالت تو این نوشته‌ها براشون عاقبت نداره!!

از صبر و حوصله‌ای که به خرج دادید برای تنظیم و ارسال این پست، با این نظم قشنگ ازتون ممنونم.

در ضمن عکس زیبایی هم آپ کردید. لذت بردم بسیار.

همیشه موفق و سرافراز باشید. خدانگهدار.

سلام دوست عزیز.
سپاسگزارم از این همه بذل توجه...
عکس که از وبلاگ همون دوست بالایی(اولی) بود.!.منم تشکر کردم!
صبر وحوصله هم که؛:گفتم شاید با آراستن قابل تامل و تحمل گردد!..
خب نظر اساتید حُجتّـه ولی گوش من بدهکار نیست به همون دلیل که گفتم....راستی؛جسارتم را بابت پاسخ به نظرات را ببخشید..!
بازم ممنون که باعث پیوندم با آدینه هاشدی...یاعلی مدد

صبور شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://sangesabor.blogfa.com

سلام بر ادینه ای ها

اونقدر پی اسم ادینه میگردم تا شاید روزی برسه تا صاحبش لیاقت دیدارشو نصیبم بکنه!!

خوشحالم که شما هم دنبال ادینه اید و مفتخرم که واسطه ی این دیدارها شمایید



گر چه پیمان را شکستم بر سر پیمانه ام

با همه بد عهدی ام آن عاشق دیوا نه ام

گر به ظاهر دورم از در گاه تو ای نازنین

باز هم مشتاق روی دلکش جانا نه ام

از در میخانه ات ای شاهد خوبان مران

با همه عصیان همان دردی کش میخانه ام

پرده بردار از رخ زیبا که مشتاق تو ام

آن رخ زیبا ندیده ،واله ودیوانه ام

پادشاه جودی و ما بنده در گاه تو

منتظر بر درگهت ،زان بخشش شاهانه ام

در میان بحر هجران غوطه ور گشتم ولی

باز هم در جستجوی گوهر دردانه ام

همچون من هرگز نباشد بر درت پیمان شکن

لیک با الطاف غیر از تو، شها! بیگانه ام

چون که لطف توست تنها ضامن رسوایی ام

ور نه آن گردم که افشان در دل ویرانه ام

انتظارت بیش از حد شد ،تحمل تا به کی؟

آفتا با! بهر دیدار رخت پروانه ام

واله و«شیدا » ومستم لیک ،محتاج توام

یک نظر بر من نما، ای عارف فرزانه ام!



سلام.از طرف آدینه ای ها...ممنون..باحضورتون باز منو شرمنده کردید..
ممنون از ارسال شعر زیباتون..استفاده کردم..التماس دعا..یاعلی مدد

سعید یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ق.ظ http://amaneasr.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ من سرزدیدوببخشید که دیر
خدمت رسیدم
بایک مطلب دیگه اپ شدم .ممنون
میشم باسرزدن خودتون وخوندن مطلب نظرتونو بنویسین


راستی وبلاگ خوبی دارین

موفق باشین

درضمن من وبلاگ زیبای شما رو لینک کردم.میتونید لینک ادینه ها رو دروبلاگ امان عصر ببینید/.خوشحال میشم شما هم زحمت لینک وبلاگ امان عصر رو بکشید

یا علی

حس غریب سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://messiah.blogsky.com

مولا بخوان تو آیه امن یجیب را زیرا که می رسد به اجابت دعای تو

اول بیا مدینه و بنما که در کجاست گمگشته قبر مادر درد آشنای تو

شهادت بانوی دو عالم...فاطمه صدیقه (س) را تسلیت میگویم
باشد که در دوجهان "فاطمی" باشیم.

صبور جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

در آینه ها، زلال نورش جاری است در مسجد جمکران حضورش جاریست

از خلوت عشاق دل افروخته نیز انوار دل آرای ظهورش جاری است

سمانه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

گفته بودی چو بیایی غم دل با تو بگویم...
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیای...

ممنون از نوشته های آدینه ایی تون.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد