. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

برای فرج بسیار دعا کنید

سلام؛ 

 

روایت شده که حضرت مهدی (ع) همه ساله در مراسم حج شرکت می‌کنن و برای شفای حال و بهبود اوضاع مسلمین دعا می‌کنن. برای باز شدن گره از زندگی‌شون، برای هدایت و عاقبت به خیری‌شون، برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی‌شون. امروز هم روز عرفه بود و امام عزیزمون در صحرای عرفات، برای ما دعا خوندن.    

 

دعا در مکه

 

حیفه که ما به یاد آقا نباشیم و برای تعجیل در فرج ایشون دعا نکنیم. وظیفه‌ی امروز ما اینه‌ که خودمون رو در شرایطی که آقا دارن حس کنیم تا بفهمیم چه سختی‌هایی رو تحمّل می‌کنن، شاید با دعای ما، تحمّل اون همه تنهایی و غربت برای آقا ساده‌تر بشه.  

بیاین امروز از خدا، سلامت حضرت رو بخوایم و ظهور هرچه زودتر و پیروزی هرچه با شکوه‌تر و ساده‌تری رو برای ایشون دعا کنیم. دعای امروز دعایی متفاوت از روزهای دیگه است. چون خداوند امروز رو از 364 روز دیگه‌ی سال متمایز کرده و دعا کردن توی روز عرفه بسیار سفارش شده. پس چه بهتر که دعای امروز ما، به جای خودمون، برای اماممون باشه ...  

 

اَللّهُمَّ اَصْلِحْ عَبْدَکَ وَ خَلیفَتَکَ بِما اَصْلَحْتَ بِهِ اَنْبِیائَکَ وَ رُسُلَکَ وَ حُفَّهُ بِمَلائِکَتِکَ وَ اَیِّدْهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ مِنْ عِنْدِکَ وَ اسْلُکْهُ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ رَصَداً یَحْفَظُونَهُ مِنْ کُلِّ سُوءٍ وَ اَبْدِلْهُ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِ اَمْناً یَعْبُدُکَ لا یُشْرِکُ بِکَ شَیْئاً وَ لاتَجْعَلْ لِاَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ عَلی وَلِیِّکَ سُلْطاناً وَائْذَنْ لَهُ فى جِهادِ عَدُوِّکَ وَعَدُوِِّه وَ اجْعَلْنی مِن اَنْصارِهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شیْءٍ قَدیر

 

خداوندا، کار ظهور بنده شایسته و خلیفه راستینت (امام مهدی) را اصلاح فرما، همانگونه که کار پیامبر و فرستادگانت را اصلاح نمودی، و از فرشتگانت نگاهبانانی بر او بگمار، و از سوی خویش با «روح القدس» او را یاری و پشتیبانی فرما، دیده‌بانانی ازپیش رو و پشت‌سر همراه وی گردان، تا از هر بدی نگاهش دارند، ترس و هراس او را به امن و امان دگرگون ساز، که او  تو را می پرستد و هیچ چیز را همتا و همانند تو نمی داند، پس برای هیچیک از آفریدگانت برتری و چیرگی نسبت به «ولی» خودت قرار مده، و او را در جهاد با دشمنت و دشمنش اجازت فرما، و مرا از یاران او بشمار آور، که همانا تو بر هر کاری توانایی. 

 

دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
صبـــا شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام.

عرفه قشنگی داشتم امسال...

دعا می‌کنیم. دعا کنید. برای ما نیز هم.

سپاس بابت این آدینه هم (نیز!).

شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد