. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

مرا که با تو شادم پریشان مکن...


صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم


تا به کی در غم تو ناله ی شبگیر کنم


دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود


مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم


آن چه در مدت هجر تو کشیدم هیهات


در یکی نامه محالست که تحریر کنم


با سر زلف تو مجموع پریشانی خویش


کو مجالی که سراسر همه تقریر کنم


آن زمان کارزوی دیدن جانم باشد


در نظر نقش رخ خوب تو تصویر کنم


نظرات 1 + ارسال نظر
ادمین جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.cn3shop.com/?ref=bia2ims

امروزه اینترنت به یکی از بزرگترین منابع کسب درآمد در جهان مبدل شده است
ما این امکان را برای شما نیز فراهم کرده ایم
با ما به آرزوهای خود لبخند بزنید
صد در صد تضمینی
آموزش جامع و گام به گام تجارت الکترونیک، تحت معتبرترین متدهای Network Business و Successful Business

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد