. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

سال نو شد و ما کهنه‌ایم هنوز ...

قرار یه جوان ایرونی با خودش ...

 

 

سلام آقا جان؛

 

می‌گن، سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ و خب امسال، انگاری که قراره نکو باشه ! چه سعادتی شد که امسال تولد من افتاده روز جمعه. از اون قشنگتر اینه که امروز قراره آدینه هم بنویسم. آدینه‌ای که شاید شروع تازه شدن من هم باشه ...

 

ای کاش که بشه امسال، لباس دلمو تازه کنم و این کهنگی و ژندگی رو بندازم تو سطل خاطرات. ای کاش بشه امسال یادم نره که خدا مهربونه. ای کاش بتونم بیشتر از همیشه پدر و مادرم رو دوست داشته باشم و بهشون احترام بذارم. ای کاش سال 89 سال همت مضاعف توی زندگیم باشه. سالی که با تلاش بیشتر توی درس و کار، بتونم دل خودم و اطرافیانم رو راضی کنم.

 

امسال سعی می کنم با همه‌ی آدما محترمانه صحبت کنم، حتی اگه نظرشون رو نپسندم. امسال می خوام زود عصبانی نشم و وقتی که عصبانی هستم، زود تصمیم نگیرم. بنا دارم امسال عاقلانه فکر کنم و توی تصمیم‌گیری هام دقیق باشم. می خوام توی کار و مسؤولیت‌هام کوتاهی نکنم و نون حلال به خونه بیارم.

 

امسال می‌خوام نگاهم به نامحرم رو کنترل کنم. امسال قصد دارم، توی صحبتام غیبت و تهمت و ناسزا و ناروا نباشه. امسال می خوام دستام آلوده به گناه نشه و نفسم رو کنترل می‌کنم تا خواسته هاش خلاف میل خدا نباشه. حتی امسال تصمیم دارم بیشتر به دیگران کمک کنم. بیشتر دست دیگرون رو بگیرم و بیشتر به یاد ضعیفتر از خودم باشم.

 

امسال می‌خوام قناعت کنم. دوست دارم زیاده‌خواهی نکنم و اسراف رو از گوشه گوشه‌ی زندگیم بندازم بیرون. سعی می‌کنم امسال خداپسندانه‌تر زندگی کنم و یادم نره که بچه مسلمونم. یادم نره که شیعه هستم. یادم نره که نسبت به امام وقت و شهدا مسؤولم. امسال کاری می‌کنم که خدا و اولیای خدا راضی باشن از اعمالم.

 

البته همه‌ی اینا با توکل به خدا و مدد گرفتن از آقا امام زمانه که ممکن می‌شه. من می خوام امسال باور کنم که امام و راهنمای من زنده‌است و می بینه که دارم چه جوری زندگی می‌کنم. می‌خوام به حضور یقین داشته باشم و  به ظهور امیدوار باشم. می‌خوام امسال تو صدر دعاهام، دعای فرج رو قرار بدم و لحظه‌هایی که دلم شکسته است و با خدا راز و نیاز می‌کنم، یادم نره که اگر آقا و سرورمون، به خواست خدا، توی سال 89 چهره‌ی نازنینش رو نمایان کنه و زیبایی‌های وجودش رو به رخ تمام نامسلمونا بکشه، دلهای ما هم بهاری می‌شه.

 

امسال قول می‌دم تازه بشم. امسال سعی می‌کنم تکراری نباشم و کهنگی این 22 سال زندگی رو از وجودم بیرون کنم. امسال من می‌خوام متفاوت باشم ...

 

 

اما آقاجان، از شما هم می‌خوام توی این مسیر بهم کمک کنید و دستمو بگیرید تا این راه سخت رو، راحت بگذرونم ... اینجوری مطمئنم که می‌تونم از پسش بر بیام ...

 

ان شاء الله

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد