. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

سلام بر فاطمه

سلام من به تو یا صاحب الزمان، به فدایت


چه می شود شنوم در کنار کعبه صدایت


سلام من به تو ای روح حج، حقیقت ایمان


عزیز گم شده ی دل، یگانه مهدی دوران


سلام من به مدینه، به آستان رفیعش


به مسجد نبوی، به لاله های بقیعش


سلام من به علی و به حلم و صبر عجیبش


سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش


نشسته باز دلم پشت درب بسته ی آنجا


گرفته باز دلم بهر قبر مخفی زهرا


تو ای مسافر شهر مدینه در دل شب ها


نبود هر چه که گشتم نشان ز مرقد زهرا


سلام من به تو ای بانویی که مرد نبردی


ز غیر هر چه که دیدی به یار شکوه نکردی


سلام من به بازو، کبودی رویت


 به سرخ فامی اشک تو و سپیدی مویت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد