. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

حدیث در مورد ظهور امام زمان (عج)

 

پیامبر اکرم (ص) فرمودند :
دنیا به پایان نمی رسد تا اینکه مردی از اهل بیت من که هم نام من است سلطنت نماید.
منبع : کتاب الملاحم و الفتن ص 154  

 

 امام علی (ع) فرمودند:
از علائم ظهور آن است که به همدیگر بد گویید و یکدیگر را تکذیب کنید و از شیعیان من باقی نمی ماند؛ مگر به اندازة سرمه در چشم و نمک در غذا و چنین خواهد بود، امتحانات زمان غیبت.
منبع : کتاب بحارالانوار  

 

امام علی (ع): فرمودند:
برای صاحب الزّمان غیبتی است عظیم که باید در محور ایمان راسخ بود زیرا که خیلی ها از ما جدا می شوند حتّی آنها که به مقامات بلند رسیده اند.
منبع :‌ اصول کافی جلد 1  

 

امام حسین (ع) فرمودند:
قیام کنندة این امت ، فرزند نهم من است که غیبتی طولانی دارد و هنگامی که تاریکی های غیبت ، همه جا را فرا می گیرد ؛ خفّاشان کور چشم و گرگان درنده به تقسیم اعتبارات و امتیازات او می نشینند.
منبع : الزام النواصب ص 67  

 

 امام حسین (ع) فرمودند :
فرزندم خلاصة‌ انبیاء و عصاره اولیاء و ثمره اوصیای کریم است.
منبع : کشف الغمه ج 3 ص 312  

 

 امام محمد باقر (ع) فرمودند:
سلطنت قائم‌(عج) 309 سال است ؛ به مدتی که اصحاب کهف در غار به سر بردند.
منبع : غیبت بن شاذان  

 

امام جعفرصادق (ع) فرمودند :
خدای تعالی اصحاب قائم (عج) ما را در یک لحظه مانند ابرهای پراکنده جمع می کند و اصحاب امام زمان (عج) برابرند با سپاه اسلام در جنگ بدر که 313 نفر بودند.
منبع : کتاب حکیم  

 

امام موسی کاظم (ع):
خداوند به هنگام ظهور قائم (عج) دین حق را بر جمع ادیان باطله پیروز می گرداند.
منبع : کتاب حکیم  

 

یاحق

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://title.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری . منتظر مطالب دیگر تو هستم

اگه حالشو داشتی به کلبه درویشی من هم سر بزن

title .blogsky.com

اینجا اختصاص به امام زمان داره... ولی به هر حال ممنون...

حتما :)

یا حق

مهسا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ق.ظ http://seven0rang.blogfa.com

ممنون

خواهش میکنم...

:)

مجتبی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ق.ظ http://mojtaba2010m.blogsky.com

سلام از اینکه با شما اشنا شدم خوشحالم--خوشحالم که شماها در ابتدای جوانی دوست دار اقا حضرت امام عشق شده اید وابدستان دلتان را به پاکیها وعاشقی سپرده اید --هر موقع در وب لاگهایی اینچنینی می روم خدا را هزاران بار به شکر می نشینم ولی از عهده شکرش چه کسی می تواند بدر اید ....مرا نیز با خودتان همراه کنید با لینک شهری در آسمان --شهری است پذیرای شما با این نوشته شما را نیز دعوت می کنم که به شهر اسمانی ما نیز گردی بتکانید وما را نیز خوشحال کنید.
اگر قبول کنید مرا با نام شهری در اسمان لینک کنید

سلام...

وبلاگتون رو دیدم... وبلاگ بسیار خوب و پر محتوایی دارین...

ممنون از لطفتون به این وبلاگ و نویسنده هاش...

موفق باشید دوست عزیز...

یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد