. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

مهدویت در فضای مجازی

سلام،


امروزه، به علّت تغییراتی که در شیوه ی زندگی انسان ایجاد شده، دسترسی به فضای مجازی و استفاده از اینترنت به شکل گسترده ای افزایش پیدا کرده و بخش مهمی از اطلاعات دریافتی ما از طریق وب سایت های موجود در اینترنت هست.


جامعه ی مسلمان جهان هم از این جریان عقب نبوده و وبلاگ ها و وب سایت های خوبی در زمینه های مختلف فقه و اصول اسلام، روایات و احادیث، قرآن کریم، زندگی نامه بزرگان، کتب دینی و ... راه اندازی شده.


مبحث مهدویت و شناخت امام عصر (عج) همیشه یکی از جذاب ترین موضوعات برای جوانان هستش و به همین دلیل، مسوولین حوزه ی دین و فرهنگ کشورمون، تمرکز ویژه ای به این موضوع دارن.


مخصوصاً، با ظهور تفکرات منجی خواهانه در جهان و شکل گیری وب سایت هایی که افکار تشنه ی خواهان عدالت رو به بیراهه می کشونن تا به مقاصد و منافع خودشون برسن، لزوم حضور در این حوزه و فعالیت مثبت در اون، بیشتر از هر زمان دیگه احساس می شه.


امروز قصد دارم به معرفی مختصر چند وب سایت رسمی که در مقوله ی مهدویت فعالیت دارن بپردازم، تا شاید ادای دینی باشه به امام نازنینمون که ما همیشه ازشون غافل بودیم و شناخت کافی ازشون نداشتیم.


وب سایت جامع مهدویت، به نشانی http://www.mahdaviyat.org می تونه پاسخگوی بسیاری از سوالات ما در مورد مهدویت باشه. 


پرتال جامع نور، به ارائه مطالب مختلفی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی می پردازه که بخش نسبتا جامعی رو هم به موضوع مهدویت اختصاص داده و از طریق این آدرس http://noorportal.net/180-1-noor.aspx قابل دسترسی هست.


وب سایت مهدویت.کام شاید کامل ترین وب سایت حوزه ی مهدویت باشه که به 23 زبان مختلف به کاربران خدمات ارائه می کنه و اینجا http://mahdawiat.com می تونید پیداش کنید.


و اینجا http://mahdigallery.ir هم گالری تصاویر با موضوع مهدویت هستش.


خبرگزاری آینده روشن http://www.bfnews.ir هم که چند روز پیش در رسانه ملی معرفی شد، پرتال و خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی در حوزه ی مهدویت هست.


و خب وب سایتهای بسیار خوب دیگه مثل تبیان و ... هم هستن که اینجا امکان معرفی همه شون نیست و ان شا الله پیدا کردن و مطالعه ی اونها بر عهده ی خود شما عزیزان.


به امید سلامتی امام زمان.

نظرات 1 + ارسال نظر
صـــبا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام.

چه‌قدر مفید بود این پست. به نظرم توو کل پست‌هایی که من آپ کردم (به دیگر دوستان جسارت نمی‌کنم) پستی به این اندازه به‌درد بخور و درست‌حسابی نبود.

راهی تو فوق‌العاده‌ای.

راستی خیلی سپاس. لطف کردید جدا!

شاد و سلامت باشید همیشه. در پناه خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد