. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

کتاب امام زمان ( ع )

  

  

با سلام خدمت تمام دوستان آدینه یی... امروز کتابی رو برای شما دوستان عزیزم آماده کردم که فکر میکنم بهترین عیدی متناسب با موضوع این وبلاگ هست...  

 

آخرالزمان و امام زمان و مهدوین و آرماگدون و ...  

دانلود 

 

امیدوارم با مطالعه این کتاب به ارزشهایی بیش از قبل روی آورده و در مناجات شبانه خود گوشه چشمی به دوستان آدینه ای و آدینه نویس هم داشته باشید... 

 

یا حق.  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.sarbesajadeyeeshgh.blogfa.com

کجاست جای تو در جمله زمان؟ که هنوز...

که پیش از این؟که هم اکنون ؟ که بعد از آن ؟ که هنوز؟

وبا چه قید بگویم که « دوستت دارم»؟

که تا ابد؟که همیشه؟که جاودان؟که هنوز؟

سئوال میکنم از تو : هنوز منتظری؟

تو غنچه می کنی این بار هم دهان که : هنوز...


چقدر دلخورم از این جهان بی موعود

از این زمین که بیایی...از آسمان که هنوز...

جهان سه نقطه ی پوچی است خالی از نامت

پر از « همیشه همینطور» از « همان که هنوز»

ولی تو « حتما » ی و اتفاق می افتی

ولی تو « باید» ی ، ای حس ناگهان که هنوز...


در آستان جهان ایستاده چون خورشید

همان که می دهد از ابرها نشان که هنوز...

شکسته ساعت و تقویم پاره پاره شده

به جستجوی کسی آن سوی زمان که هنوز...
سلام وب خیلی خوبی دارین خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم......منتظر نظرای خوبتون هستم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد