. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

بسم الله الرحمن الرحیم

آقاجون سلام.


صبح
آدینه تون بخیر و سلامت.آمین.

 بابت اون قضیه خیلی شرمنده ام و عذر می خوام اگه خدای ناکرده زبانم لال، باعث ناراحتی تون شدم! حالا هم مثل همیشه دلخوشم به این که: بخشش از بزرگان است. و به اینکه عادت شما احسان است و سجیه ی شما کَرم....آقا جون ما که جز شما بزرگ و صاحبی نداریم...!
بازهم مثل ِ همیشه نه روی حرف زدن رو دارم و نه چیزی بلدم که عرض کنم... همین چند دقیقه پیش یه شعر زیبا به دستم رسید...دیدم مخاطبش جز وجود ِ نازنین تون نمی تونه باشه اینه که جسارتا خدمت رسیدم...! میذارمش اینجا. انشالله که بخونین و بپسندینش. امشب شب تقدیرهاست، آقا جون دیگه خودتون هرطور صلاح میدونین دیگه...قربون جدّ غریب تون.


فدای یه نگاه تون همه هستی م. آمین

یا حق.


مرا هزار امید است و هر هزار تویی

شروع شادی و پایان انتظار تویی

بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت

چه بود غیر خزان ها ، اگر بهار تویی ؟

دلم ز هرچه غیر تو بود ، خالی ماند

در این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی

شهاب زود گذر ، لحظه های بوالهوسی است

ستاره ای که بخندد به شام تار تویی

جهانیان همه گر تشنگان خون من اند

چه باک ز آن همه دشمن؟ که دوستدار تویی

دلم صراحی لبریز آرزومندی است

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

از خانم سیمین بهبهانی


اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.

-------------

التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
صبــــــا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام.

شعر زیبایی بود.

سپاس.

امیدوارم همه‌مون قدر شب‌های قدر رو بدونیم و قدر تمام نعمت‌های خدا رو نیز هم...

التماس دعا از همه‌ی بچه‌های آدینه‌ای برای تمام بچه‌های آدینه‌ای.

در پناه خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد