. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

یارب دریاب

به نام خدای هرچی نا امید و درمانده ست.


سلام آقا جان.

به رسم ما ایرانی ها، سال نو مبارک. ان شاءالله که سال خوب و خوشی داشته باشید. ان شاءالله سال فرج باشه امسال. ان شاء الله همیشه سلامت باشید. آمین.


با اجازه کمی حرف دارم:

غروب جمعه...من...تنها...پر درد...گره های وا نشده...آقای نیامده...چقدر دلم میخواست آدینه بنویسم...

شکر که وسیله اش را فراهم کردی. سپاس.

حرف اول:

در امتداد راه فقط وقت را لگدمال می کنم... می دانم اینجوری هیچ گاه به خدا نمی رسم،حالا فهمیده ام آدمی تکه ای اندوه است، ورم کرده ی انتظاری که پایان ندارد!!

حرف دیگر:

چقدر گریه کردم...

 چیزی میان دلم فشرده شد...تمام روز را گریه کردم...میان کوچه...میان خیابان...میان نگاه های متعجب آدم ها...و هرچه اشک می ریختم بیشتر دلتنگ می شدم...

گریه کردم و نگفتم که چرا گریه کردم... به شما هم نمی گویم اما تمام روز را گریه کردم...

آقا ولی تو می دانی برای چه بود!!!!

حرف آخر:

...

...

...

آقا لطفا نیم نگاهی به سوی ما کن همین ساعت همین دقیقه همین لحظه...همین حالا همین حالا همین حالا.

پیشاپیش سپاسگزارم.
نظرات 1 + ارسال نظر
Reza جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.asantabligh.com

راستش اومدم تو سایتت تا چند نکته رو بهت بگم
اولا می خواستم یه سایتی بهت معرفی بکنم که می تونی تبلیغات رایگان درج کنی و آگهی هاتو برای همه نمایش بدی
در ضمن این سایت دارای بخش در آمد هم هستش...می تونی درامد خوبی داشته باشی از این سایت
دوما می تونی با این سایت تبادل لینک کنی و بازدید و رنکت رو بالا ببری
آدرس سایت:
http://www.asantabligh.com
ادرس صفحه ی تبادل لینک:
http://www.asantabligh.com/link/
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد