. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

آرامش...

سلام آقا جان؛


پیشاپیش، ایام عزاداری‌های ماه صفر رو بهتون تسلیت می‌گم... 


مولای نازنینم، اومدم تا بازم سفره‌ی دل رو به خواهش و تمنّا باز کنم. ما که یاد نگرفتیم خیرمون به شما و اسلام برسه. فقط خواسته و عریضه داریم براتون همیشه... اما بازم پر رویی می‌کنم و دغدغه‌هام رو میارم پیش شما. تا شاید عنایتی بکنید و گشایشی در کار مسلمون‌ها باز بشه. دیگه، غلام، پیش ارباب درد و دل نکنه، کجا بره؟


آقا جان، ازدواج برای خیلی از بچه‌شیعه‌هاتون سخت شده. دخترای مؤمن و محجوب زیادی هستن که سن‌شون داره به سی‌سالگی می‌رسه و هنوز نتونسته‌ان طعم مادر شدن رو تجربه کنن. پسرهای مؤمن و خداشناس زیادی هستن که دلشون برای تشکیل خانواده و سر و سامون گرفتن، پر می‌کشه اما سالها بعد از بلوغشون، مجردی رو تحمل می‌کنن...


متأسفانه نه خانواده‌ها یاری می‌کنن و نه شرایط اجتماعی و فرهنگی این روزای ما ایرانی‌ها بهمون کمک می‌کنه که به موقع ازدواج کنیم.


کاری ندارم به اونایی که اعتقادی به حریم‌ها و مرزهای شرعی توی روابط‌شون ندارن. حرفم از پسرها و دخترهاییه که از سن بلوغ به بعد، عفّت و حیای خودشون رو حفظ کرده‌ان و با سختی‌های دوران مجردی دست‌به‌یقه شده‌ان. خیلی رنج می‌کشن از تنهایی مجردی؛ اما هیچ‌وقت غیرتشون اجازه نداده خام شیطون نفس بشن و برن دنبال هوی و هوس.


آقا جان، شما رو به معصومیت مادر بزرگوارتون، حضرت فاطمه‌ی مطهره سلام الله علیها و علی ابیها قسم می‌دم، برای اینکه خانواده‌های ما همتی کنن و سخت‌گیری‌ها و چشم‌و‌هم‌چشمی‌ها توی ازدواج ایرانی‌ها کمتر بشه دعا کنید. برای اینکه ما بتونیم ازدواج ساده و خداپسندانه‌ای داشته باشیم، دعا کنید. 


از خدا برامون یه همسر شایسته که بتونه ما رو به خدا نزدیک‌تر کنه بخواید و دعا کنید که زندگی خانوادگی خوبی، مطابق اصول اسلام و در راه رضایت خدا داشته باشیم.


آقا جان، شیعه‌های جوون‌تون به آرامش نیاز دارن. ازتون می‌خوام دعا کنید جوون‌هایی که ازدواج می‌خوان، هرچه زودتر اون همسری که شایسته‌‌شونه رو پیدا کنن و برن سر زندگی‌شون.


مولای خوب من، این روزا، تحمل مجرّدی خیلی سخته... دعا کنید برامون.


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه، برحمتک یا ارحم الراحمین


یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد