. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

کبوترانه

سلام به خدا... 

غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی

غروب این همه غربت چرا نمی‌آیی؟

زمین به دور سرم چرخ می‌زند پس کی

تمام می‌شود این روزهای یلدایی؟

کجاست جاذبه‌ات آفتاب من؟ خسته است

شهاب کوچکت از این مدارپیمایی

کبوترانه دلم را کجا روانه کنم؟

کجاست گنبد آن چشم‌های مینایی؟

تمام هفته دلم را به جمعه خوش کردم

غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی...

پانته آ صفایی 

پی‌نوشت: سپاس از دوستی که این شعر رو برای آدینه‌های امروزمون فرستاد. 

در پناه خدا...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

... ای مفـخر آدیــنه ام من عاشـق دیـرینه ام ...

سلام.

شعر بسیار زیبایی ست.

تمام هفته دلم را به جمعه خوش کردم

غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی...

ممنون.

عاقبتتون مولایی.

رهگذر همیشگی جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام.

روز میلاد اشبه الناس به رسول الله (صلوات علیهم اجمعین) و روز جوان بر شما و همه ی جوانان عزیز وطن مبارک.

منتظر آپ هستیم.

التماس دعا

سلام و ممنون از شما.

این روز بر شما هم مبارک باشه ...

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد