. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

عصر آدینه دلم می گیرد


چشم من منتظر و بارانی

مانده پشت همه ی پنجره ها

راهی اندازه یک جمعه فقط

مانده تا زمزمه ی پنجره ها

تا نیایی دل بی طاقت من

به خودش رنگ عدم می گیرد

پا به پای همه ی منتظران

عصر آدینه دلم می گیرد...


محقق٬ نامه های جوانان به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف

نظرات 3 + ارسال نظر
پایگاه جلال الدین جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.ashtiyani.ir

آیا استاد سید جلال الدین آشتیانی را می شناسید
آیا برای شما هم سوالات مختلف در مورد دین و فلسفه و هستی مطرح است
پس فرصت را غنیمت بدانید

تبادل لینک جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.mylinkdon.com/links.php

با تبادل لینک آمار وبلاگتان را افزایش دهید. در سیستم تبادل لینک هوشمند نیازی به منتظر ماندن برای تایید لینک نیست و همان لحظه لینکتان ثبت میشود. هم اکنون لینکتان را در سیستم تبادل لینک هوشمند ما ثبت کنید
http://www.mylinkdon.com/links.php

صـــبا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام مسافر آدینه‌ها...

با این‌که خیلی بدم، خیلی غافلم، خیلی زندگیم با چیزی که باید باشه فرق داره، خیلی هیچی سر جاش نیست و... اما منم *عصر آدینه دلم می‌گیرد*. اما می‌دونی چی شده مسافر... دل گرفته رو راهی خیابونا می‌کنیم تا از غصه‌ش کم بشه، غافل از این‌که غافلیم از درد اصلی اون بیچاره...

دل‌مون جای دیگه‌ست جاش. اما...

دلم گرفته مسافر... درب و داغون که می‌دونی یعنی چی...

در پناه خدا باشی گل محبوب خدا. یا حق.

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته...
ایشالا که دلت به سامانه و روز به روزم بهتر میشه، برا ما هم دعا کن صبای عزیز...
در پناه خدا آدینه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد