. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

از این رمضان تا آن رمضان فرج است!

بسم‌الله...


دعای مخصوص جمعه‌ی آخر ماه رمضان برای رسیدن به رمضان دیگر:
در زادالمعاد از جابربن عبدالله انصاری منقول است که گفت: در جمعه‌ی آخر ماه رمضان به خدمت حضرت رسول (ص) رسیدم. چون نظر آن حضرت بر من افتاد فرمود: این آخرین جمعه است از ماه مبارک رمضان، پس آن را وداع کن و بگو:

اَللَّهُمَّ لا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهِْد مِنْ صِیامِنا اِیّاهُ فَانْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنی مَرْحُوماً وَ لا تَجْعَلْنی مَحْرُوماً.

زیرا که هر کس این دعا را در این روز بخواند به یکی از دو خصلت نیکو ظفر می‌یابد:

یا به رسیدن به ماه رمضان آینده، یا به آمرزش خدا و رحمت بی‌انتها.


دلم تنگ میشه برای اللهم رب شهر رمضان... روزهای باقیمانده‌تون پربرکت... التماس دعای آدینه‌ای!


به امید ظهور دولت دوست...

مولای یا مولای...

سلام آقا جان؛


گناهکاری و سیاه‌رویی باعث شده کمتر سعادت پیدا کنم تووبلاگ آدینه‌ها باهاتون درد و دل کنم. گرچه شما آغوش پذیرنده و مهربان و بخشایشگر دارین؛ اما من حیا می‌کنم و شرم دارم از روبرو شدن با شما. چون شیعه دوست داره پیش ولی و مولاش سربلند باشه و من نتونسته‌ام...


آقا جانم، توی این بیست و شش سالی که از خدا عمر گرفته‌ام، زندگیم بالا و پایین زیاد داشته. روزای خوب زیاد داشته‌ام. روزای سخت هم بوده که با عنایت شما و لطف جد بزرگوارتون حضرت امیر (علیه السلام) تونستم پشت سر بذارمشون. ولی خب نعمتها و الطاف خدا خیلی خیلی تو زندگیم نمود داشته. درسته که لایق هیچ کدوم از نعماتی که بهم داده شده نبوده‌ام اما خدا و شما اهل بیت خیلی بهم لطف داشتید... الحمدلله.


آقا جان؛ 


یک سال از شبهای قدر پارسال گذشت. دوباره به آرزوهای اون شبها فکر می‌کنم. به لطف خدا خیلی‌هاشون برآورده شده‌ان. مثلا سلامتی اطرافیانم. اینکه بتونم امسال هم شبهای قدر رو تجربه کنم. اینکه بتونم به پدر و مادرم احترام بذارم و کمک حال و سنگ صبورشون باشم. اینکه نمازهام قضا نشه و بتونم عبادتهام رو به جا بیارم و خیلی دعاهای دیگه. 


الحمدلله.


ازتون می‌خوام کمکم کنید شبهای قدر امسال هم دعاهای خوبی در حق دوستان و آشنایان و نزدیکانم بکنم و بتونم از این شبها نهایت استفاده رو ببرم. ازتون می‌خوام کمک کنید مسلمونای تمام دنیا به خواسته هاشون برسن و عزت‌شون حفظ بشه. شکوفایی علمی و اقتصادی و فرهنگی داشته باشن. انقلاب‌هاشون بر علیه حاکمان ظالم و ابرقدرتهای فاسد به ثمر بشینه و اتحاد و انسجامشون حفظ بشه.


برای کشور خودم سربلندی و موفقیت می‌خوام. برای مردمم سلامتی و شادابی و رفاه می‌خوام. برای تمام شیعیان ایران، معنویت و روحانیت و معرفت طلب می‌کنم. برای جوونهای کشورم امانتداری از خون شهدا، احترام به ارزشهای دینی، نیروی تلاش و کوشش برای علم آموزی و کارآفرینی و ثروت‌سازی، اخلاق نیک و صبر و گذشت و احترام به دیگران می‌خوام. برای تمام مجردها، ازدواجی خوب و سالم و شایسته می‌خوام و برای تمام متأهل‌ها، تعهد به زندگی و محبت به همسرشون و تلاش برای زندگی اسلامی و پاک می‌خوام.


یا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به حق مظلومیت مولای شهید و معصومیت مادر شهیده‌ی شیعیان، کمک کن ما جوونهای ایران، اخلاق و ایمان و ارزشهامون رو محترم بدونیم و با تمام قدرت برای حفظ اسلام عزیز در مقابل فتنه‌ها و جنگ‌ها و تحریم‌ها ایستادگی کنیم.


ان شا الله.

ولادت تنهاترین سردار مبارک

به نام خدا...

ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) رو به همه‌ی آدینه‌ای‌های عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بخشی از مقاله‌ای که پورتال مصاف به این مناسبت منتشر کرده رو با هم می‌خونیم:


«دلیل اصلی پیشنهاد صلح از سوی معاویه، رسیدن به حکومت، با هزینه‌ی کم بود و عامل اصلی در پذیرش صلح از سوی امام علیه اسلام، عدم همراهی و فداکاری مردم، به ویژه خواص بود که ناشی از دنیاگرایی و راحت طلبی آنان بود و به بروز رفتارهایی چون پیمان‌شکنی، خیانت و... انجامید.


بازتاب این رفتارها، موجب تنها ماندن امام، ناامیدی از وصول به هدف به وسیله جنگ و پذیرش ترک مخاصمه بود.

آثار صلح (بقای نظام امامت، شیعیان، دین و...) هم نشان داد که دستاورد امام، به مراتب بیشتر از دستاورد معاویه بود. این آثار، گویای این ات که این صلح، کارآمد، برابر با پیروزی، هوشیارانه، براساس حفظ خط مشی اصلی و بر طبق رعایت مصالح امت اسلامی بود. این صلح، آثاری را در پی داشت که قیام حماسی امام حسین علیه‌السلام آن را تکمیل و بقای اسلام را تضمین کرد.»

مقاله‌ی کامل رو از اینجا بخونید...

اباصالح التماس دعا

به نام خدا

دل به روزی بسته‌ایم

که

مهدیه نام زمان شود

و

فاطمیه نام مکان...

به امید ظهور دولت دوست...