. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ ...

.:. بسم الله .:.

 بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد

دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب

که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد

بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا

ز پشت پرده ی غیبت به ما نظر دارد

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز

که اخرین گل سرخ از همه خبر دارد



پ.ن : اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ...

سلام بر مهدی...

سلام بر تو ای پاک نهاد

سلام بر تو ای همراه خیرخواه

سلام بر تو ای چشمه حیات

...

ای آقای من در این روز میهمان و پناهنده به توام

و تو ای مولای من بزرگواری از فرزندان بزرگواران و از سوی خدا به پذیرایی و پناه دهی ماموری

پس مرا پذیرا باش و پناه ده

درودهای خدا بر تو و خاندان پاکیزه ات.

میلادِ حضرتِ پناه...

به نام خدا...

تنهایی‌ام مرا که به دست گناه داد

آغوش تو به روح سیاهم پناه داد

احساس بی‌کسی و یتیمی تمام شد

وقتی خدا مرا به حریم تو راه داد

معنای ارتباط من و تو همین و بس:

طفلی گدا که دست خودش را به شاه داد

تشبیه تو به ماه و به خورشید کوچک است

خورشید از تو نور گرفت و به ماه داد

باید کبوترانه به گنبد نگاه کرد

حالا که دوست فرصت پلکی نگاه داد



میلاد ضامن آهو رو به همه‌ی بچه‌های آدینه‌ای و صاحب آدینه‌ها تبریک میگم. التماس دعا برای همه...

به امید ظهور دولت دوست...

دعای صاحب‌الزمان

امام مهدی (علیه السّلام) می‌فرماید:

خدایا، مرا از چشمان دشمنانم پنهان بدار، و من و دوستانم را گرد هم آر، و آنچه را به من وعده داده‌ای تحقق بخش، و در زمان غیبتم تا آنگاه که اذن ظهورم دهی نگهدارم باش٬، و آنچه از فرایض و سُنَّت‌هایت که از میان رفته است، به دست من احیا گردان، و ظهور من را تعجیل فرما. (منبع: البحار 94/378)

پ.ن: الهی آمین...