. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

مردی از تبار باران

به نام خدا... 

سلام. 

چه خبر شده؟... دنیا داره به هم می‌ریزه. یعنی به هم ریخته. کافیه در طول شبانه‌روز یه بار اخبار رو گوش کنی. مصر، بحرین، عربستان، لیبی، یمن، فلسطین، پاکستان، ژاپن که دیگه هیچی... کل زمین و نظمش رو به هم ریخته‌اند. 

توو ژاپن از یه طرف طبیعت داره مردم رو نابود می‌کنه، از یه طرف دانش و تکنولوژی خودشون، همون نیروگاه‌های هسته‌ایشون. توی لیبی یه شبه‌آدم افتاده به جون خلق خدا. توی بحرین دارند عقده‌ی چندین و چند ساله‌ی شیعه‌کشی‌شون رو خالی می‌کنند. فقط دنبال بهونه می‌گشتند... این وسط هم اونی که همه‌ی نفع‌ها رو می‌بره غده‌ی سرطانی زمینه. هرکی از هرجا دستش می‌رسه داره یه خدمتی به این شیطان بزرگ می‌کنه، البته شایدم ندانسته! چون معمولا همه دنبال نفع خودشون هستند و برای رسیدن بهش گاهی از بندگی شیطان هم دریغ ندارند. اون که از خداشه شیعه‌ها کم و کم‌تر بشند. میگه اون‌قدر خودشون همدیگه رو می‌کشند تا تموم بشند! ما هم عین دیوونه‌ها افتادیم به جون هم! منظورم شیعه‌هاست. کلا مسلمونا...

چی داره پیش میاد؟ تحلیلت از این اتفاقات چیه؟ یعنی دیگه چیزی نمونده که *آن مرد با اسب*، *آن مرد در باران* بیاد؟ 

خدا به داد اهل زمین برسه توو فتنه‌های آخرالزمان. تو رو خدا بیاید همدیگه رو بسپاریم به خدا... خیلی اوضاع پیچیده و خطرناکه. 

آهای اونایی که می‌گفتید "در پناه لوسیفر بزرگ"! به خدا موضوع خیلی جدی‌تر از این حرفاست. کار از شوخی و شیطنت و لجبازی و خودگول‌زنی و کلاس‌گذاشتن و... گذشته. حرف نابودی و سقوطه! تو رو خدا بیاید برگردیم پیش خدا... 

به امید ظهور دولت دوست... 

در پناه خدا

دعای فرج

 به نام خدا،صاحب اقتدار بردبار

 بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد

دعا کبوتر عشق است وبال وپر دارد

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب

که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد

بخوان دعای فرج را و ناامید مباش

بهشت پاک اجابت هزار در دارد

بخوان دعای فرج را که صبج نزدیک است

خدای را شب یلدای غم سحر دارد

بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال

مسافر دل ما نیت سفر دارد

بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا

ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد

بخوان دعای فرج را که دست مهر خدا

حجاب غیبت از آن روی ماه  بر دارد 

    *اللهم عجل لولیک الفرج*

ظهور اصغر و ظهور اکبر

 

 

همان گونه که غیبت حضرت ولی عصر (عج) به دو بخش صغرا و کبرا تقسیم شده است ظهور آن حضرت نیز به ظهور اصغر و ظهور اکبر تقسیم می شود.
در دوران غیبت صغرا که 70 سال طول کشید، شیعیان توسط چهار نایب حضرت ولی عصر (عج) با امام زمان ارتباط برقرار می کردند و این موضوع از لحاظ ذهنی و فکری اعلام آمادگی برای حضور در غیبت کبرا بود.
ظهور هم، چنین است. در عصر ظهور اصغر هر چند مردم توفیق زیارت حضرت امام زمان (عج) را پیدا نمی کنند ولی حوادثی را مشاهده می کنند که مقدمات ظهور اکبر را مشاهده می کنند تا برای زندگی در آن زمان آماده شوند.
در برخی روایات امام مهدی (عج) را به خورشید فروزان تشبیه کرده اند همچنان که طلوع و غروب اشعه خورشید تدریجی است و هوا به تدریج صبح و روشن و غروب و تاریک می شود. امام مهدی (عج) هم با ظهور اصغر زمینه ساز ظهور اکبر می شوند.
البته برای ظهور مقدس امام زمان (عج) نمی توان زمان خاص تعیین کرد چون فقط اراده خداوند شرط است و لاغیر و خداوند هم فعال لما یرید است. (آیه 107 سوره هود و آیه 1 سوره بروج)
پیش از ظهور آن حضرت مردم به شرایط سختی از ظلم و انحراف مبتلا خواهند شد. و حتی آرزوی مرگ خواهند کرد. این آرزوی مرگ نتیجه فشار سختی هایی است که شخص در جامعه گمراه و منحرف با آن مواجه می شود.
برخی از روایات حکایت از آن دارد که شدت جنگها آن چنان است که دو سوم جمعیت زمین از بین می روند.
حضرت علی (ع) می فرمایند: مهدی (عج) قیام نمی کند تا این که یک سوم از مردم زمین کشته شوند و یک سوم خود بمیرند و تنها یک سوم باقی بماند.
عصر فتنه ها پیش از عصر ظهور است و عصر ظلم پیش از عصر عدالت می باشد و ظهور حضرت مهدی (عج) پیش از قیامت رخ می دهد و لزومی ندارد که نشانه های قیامت بدون هیچ فاصله ای دقیقا نمایان شود.
پس از ظهور و حکومت امام زمان (عج) رجعت رخ می دهد و پس از حکومت دوباره امامان به اذن خداوند و به خواست حضرت حق تعالی روز قیامت فرا می رسد و این وعده حق است و گریزی در آن نیست. تمامی نشانه های ظهور، نوعی خبردادن از آینده است و این خبر از آینده دادن تنها با عنایت خداوند سبحان است که از طریق وحی و الهام و یا راههای دیگر ممکن خواهد شد. چنان که پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار از این ویژگی برخوردار بودند. و در قرآن کریم آیه های 26 و 27 سوره جن آمده است که خداوند دانای غیب است و تنها آنها که مورد رضایت و پسند رسول باشند از آن باخبر می شوند.  

صبح بهار ...

سلام؛


شیعیان مسلمان ، تا هنگام اذان صبح به افق دنیا ، فقط چند لحظه باقیست ...

دانشمندان و عالمان ، تا تولد دوباره ی دنیا ، فقط چند لحظه باقیست ...

الله اکبر الله اکبر

الله اکبر الله اکبر

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان محمدا رسول الله

اشهد ان محمدا رسول الله

اشهد ان علی ولی الله

اشهد ان علی حجت الله

حی علی الصلوة

حی علی الصلوة

حی علی الفلاح

حی علی الفلاح

حی علی خیر العمل

حی علی خیر العمل

الله اکبر الله اکبر

لا اله الا الله

لا اله الا الله

و صل الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین ( اللهم صل علی محمد و آل محمد)

نماز صبح ، به اقامت آقا امام زمان (عج ) :

قد قامت الصلوة ،  قد قامت الصلوة .

الله اکبر ، تکبیرة الاحرام .


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ، بسم الله الرحمن الرحیم ...

..................................

ان الله و ملائکته یصلون علی النبی ،‌ یا ایها الذین آمنوا صلوا علیه و سلموا تسلیما . ( اللهم صل علی محمد و آل محمد )

نماز جمعه ی این هفته ، امروز ، جمعه ،  به امامت مولای زیبا ،‌ حضرت  امام مهدی ( ع ) در صحن مقدس جمکران برپاست ... از عاشقان ولایت این امام معصوم دعوت می شود جمع کثیر مسلمین در این ضیافت الهی را همراهی فرمایند .


به امید روزی که رادیوهامان اینگونه برایمان صحبت کنند ...



و این شعر هم تقدیم به منتظرین بهار:

شیعه یعنى شوق، یعنى انتظار

صاحب آیینه تا صبح بهار

 

شیعه یعنى صاحب پا در رکاب

تا که خورشید افکند رخ از نقاب

 

فاش مى‏بینم ملائک صف به صف

این غزل خوانند با تنبور و دف

 

عشقبازان، شور و حال آمد پدید

میم و حاى و میم و دال آمد پدید

 

شب نشینان دیده را روشن کنید

آن مه فرخنده حال آمد پدید

 

آمد آن روزى که در ناباورى

سر زند از غرب مهر خاورى

 

راستین مردى رسید با تیغ کج

شیعیان الصبر، مفتاح الفرج

 

چیست آن تیغ سفید آفتاب

بى‏گمان لاسیف إلّا ذوالفقار

حیدر از محراب بیرون مى‏زند

 

شب نشینان را شبیخون مى‏زند

آفتاب، اى آفتاب، اى آفتاب

 

از نگاه بندگانت رخ متاب

از فروغت دیده ادراک چاک

 

از فراغت، اشک مدفون زیر خاک

آفتاب شیعه از مغرب درآ

 

بار دیگر سر زن از غار حرا

بت پرستان ترکتازى مى‏کنند

 

با کلام الله بازى مى‏کنند

تیغ بر کش تا تماشایت کنند

 

تا که نتوانند حاشایت کنند

 

پاک کن از دامن دین ننگ را

 

این عروسک‏هاى رنگارنگ را

 

این سخن کوتاه کردم والسلام

 

شیعه، یعنى تیغ بیرون از نیام‏

 

 

"مرحوم محمدرضا آغاسى"

تصمیم‌های مهم زندگی

سلام؛


بعضی وقتا توی زندگی هست، که مجبور می‌شی سریع تصمیم بگیری. مجبور می‌شی ناخواسته بین چند مورد، یکی رو انتخاب کنی. مجبور می‌شی از بعضی خوبی‌ها بگذری و بعضی سختی‌ها و بدی‌ها رو به جون بخری.


بعضی وقتا هست که توی این انتخاب تنهای تنها هستی. مشاوری نداری. راهنمایی در دسترست نیست. دیگران می‌ترسن از دخالت و نصیحت و پیشنهاد. فقط خودت هستی که حرف اول و آخر رو باید بزنی. فقط خودت هستی که باید مسؤول نتایج و عواقب انتخابت باشی.


بعضی وقتا، ذهنت آروم نیست. نمی‌تونی خوب فکر کنی و خوب تحلیل کنی. نمی‌تونی شرایط رو سبک و سنگین کنی. از آینده خبر نداری و نمی دونی با هر تصمیم، چه اتفاقی پیش میاد. نمی‌دونی خوب و بد کجاست و کدوم مورد به صلاحته.


این زمان‌هاست که دلت آشوبه. دلت می‌خواد یه روزنه‌ای باز بشه و یه باریکه‌ی نور، مسیر رو برات روشن کنه. عاجز و درمانده‌ای. کاری از دست خودت بر نمیاد و همش به امید حضور یه نفر هستی که راه چاره رو نشون بده و گره ها رو باز کنه.


این زمانه که کم کم آماده می‌شی برای دل رو به دریا زدن. برای انتخاب کورکورانه. برای این که ناچاری انتخاب کنی. برای اینکه باید انتخاب کنی و تصمیم بگیری.


درست تو لحظه‌ی آخر، توکل می‌کنی. می‌پذیری که تو کاره‌ای نیستی. می‌پذیری که یه قدرت بالاتر و بزرگ‌تر لازمه برای این تصمیم‌گیری. می‌پذیری که باید همه چیز رو بسپری به صاحب تصمیم. باید بذاریش بر عهده‌ی کسی که تواناترین و آگاه‌ترینه.


این‌جاست که نام امام زمانت رو صدا می‌زنی و آقا رو واسطه می‌کنی که شفاعت تو رو پیش خدا بکنه. که با علم لدنی و حکمت معنویش، راه درست رو بهت نشون بده و کلام درست رو بر زبونت بیاره. 


اینجاست که احتمال خطا صفر می‌شه. اینجاست که مطمئن می‌شی که درست حرکت کردی و درست انتخاب کردی و درست تصمیم گرفتی.


توکل بر خدا. 

یا امام زمان، کمکم کن در انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری‌هام.



پ.ن: ازدواج احسان نازنین و عروس خانم محترمش، خانم قاسمی رو بهشون تبریک می‌گم. خدایا خودت محبت این دو نفر رو در دل همدیگه افزون بکن و دعای امام زمان (عج) رو بدرقه‌ی راهشون در زندگی قرار بده.