. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

دعای دست می‌گویی، چرا چیزی نمی‌خواهی؟...

به نام خدا...


سرم را می‌زنم از بی‌کسی گاهی به درگاهی

نه با خود زادراهی بردم از دنیا، نه همراهی

اگر زادِ رهی دارم همین اندوه و فریاد است

"نه بر مژگان من اشکی نه بر لب‌های من آهی"


غروبی را تداعی می‌کنم با شوق دیدارش

تماشا می‌کنم عطر تنش را هر سحرگاهی

دلم یک بار بویش را زیارت کرد... این یعنی

نمی‌خواهد گدایی را براند از درش شاهی


نمی‌خواهم که برگردد ورق، ابلیس برگردد

دعای دست می‌گویی، چرا چیزی نمی‌خواهی؟

از این سرگشتگی سمت تو پارو می‌زنم مولا!

از این گم‌بودگی سوی تو پیدا می‌کنم راهی


به طبع طوطیان هند عادت کرده‌ام، هندو

همه شب رام رامی گفت و من الله اللهی

هلال نیمه‌ی شعبان رسید و داغ دل نو شد

دعای آل‌یاسین خوانده‌ام با شعر کوتاهی


اگر عصری‌ست یا صبحی، تو آن عصری تو آن صبحی

اگر مهری‌ست یا ماهی، تو آن مهری تو آن ماهی

دل مصر و یمن خون شد ز مکر نابرادرها

یقین دارم که تو آن یوسف افتاده در چاهی...


(آقای علیرضا قزوه)


به امید ظهور دولت دوست...‌

ظهور...

امام سجّاد (علیه‌‌السلام) :«ای أبا خالد! مردمان زمان غیبت امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)، اگر به امامتش اعتقاد، و برای ظهورش انتظار برند، از مردم همه دورانها برترند.»

                                                                ""اللهم عجل لولیک الفرج""

مصاف با...!

به نام خدا...


وقتی میان نفس و هوس جنگ می‌شود


شیطان دوباره دست به نیرنگ می‌شود


نقشه کشیده است، مرا دشمنت کند


با لشگر گناه هماهنگ می‌شود


دارد حنای توبه و شرمی که داشتم


پیشت عزیز فاطمه بی‌رنگ می‌شود


با هر گناه فاصله می‌گیرم از شما


کم‌کم وجب‌وجب، دو سه فرسنگ می‌شود


اشکم چه شد؟! به جان تو باور نداشتم


روزی دلم ز فرط گناه سنگ می‌شود


آقا ببخش، بس که سرم گرم زندگی‌ست


کمتر دلم برای شما تنگ می‌شود...


...


آقا مَهدی... التماس دعا...

آقا تنها نَمونه

میگویند نوشته ها از گفته ها معتبر ترند ...


دوازده هزار نامه ی دعوت نوشتند،

ولی با بیش از سی هزار نیزه و شمشیر به استقبال رفتند !

آقای من ، راز بی نشانی بودن ات را اکنون میفهمم ؛

کاش نامه هایی که تمبر صداقت نداشتند هیچگاه به نشانی نمی رسیدند ...


(نقل از اینجا)

میلاد...

میلادت مبارک مولای مهربانم...

.

.

.

.

.

دعایت را میخواهم که بدرقه راه زندگیم باشد...

                                                                   "اللهم عجل لولیک الفرج"