. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

غریبه ...

          " به نام حضرت عشق "

 

 

چقدر آشنا می نمایی غریبه

 

بگو از کجا ، از کجایی غریبه

 

 

در این شهر و این شب چه بی سر پناهی

 

نداری مگر آشنایی غریبه

 

 

دل نخل ها تازه شد از عبورت

 

مگر تو ولی خدایی غریبه ؟

 

 

تو در آسمان نگاهت چه داری

 

که کردی دلم را هوایی غریبه ؟

 

 

غبار کدامین سفر بر تو مانده است

 

که گرد از دلم می زدایی غریبه ؟

 

 

به کارِ که بستی گره چفیه ات را

 

که کار از من می گشایی غریبه ؟

 

 

تن شهر بوی تو را می دهد آی !

 

تو جان کدام آشنایی غریبه ؟

 

 

کمین گاه دیو است این شهر ، ای شب

 

مگر در دل من در آیی غریبه

 

 

تو رفتی و مانده است در کوچه ی شهر

 

نشان از توام ، رد پایی غریبه

 

 

 

" غلامرضا کافی "

نظرات 3 + ارسال نظر
آقا محسن پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://gomgashteyevesal.mihanblog.com

سلام خانم قاسمی .

ممنون ازتون بابت این شعر قشنگ که برامون از آقای کافی نوشتین ... خیلی زیبا بود ...


اما ای کاش به جای غریبه ... می گفت قریبه ...

مسافر جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ


آقا بیا به خاطر باران ظهور کن
ما را از این هوای سراسیمه دور کن

ژولیت جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ

.
.

تو در آسمان نگاهت چه داری



که کردی دلم را هوایی غریبه ؟
.
.
مرسی آتنا جان... خیلی لذت بردم...

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد