. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

یک *آقا* شبیه ماه

سلام به خدا...
بازم بی‌مقدمه!
یه چیزی هست که گاهی خیلی اذیتم می‌کنه. در مورد ولایت فقیه که جانشین ولی خداست در زمان غیبت.
من خودم فکر می‌کنم این خیلی بده که آدم ولی فقیه‌شو نشناسه و تعصب خاصی بهش نداشته باشه. آخه تقریبا ما نسل سومی‌ها خیلی کم از رهبرمون می‌دونیم و در بهترین شرایط یه ارتباط دلی با ایشون (و همچنین با امام خمینی *ره*) داریم که از روی احساسه. در صورتی‌که ما باید اون‌قدر از ایشون و مقام عالی ولایت فقیه بدونیم که بتونیم با قدرت از این مقام دفاع کنیم و اجازه‌ی هتک حرمت به هیچ‌کس ندیم. خیلی دردناکه که ما هیچ تعصبی به رهبرمون نداریم، اما مسلمونای خارج از ایران از ایشون الگو می‌گیرن و یه عالمه از ایشون می‌دونن. من حسودیم میشه. یعنی دلم برای خودم می‌سوزه.
چیزی که مدتی پیش یهو برای من اهمیت پیدا کرد این بود که مرتبه‌ی بعد از ولایت فقیه، ولایت صاحب آدینه‌هاست. و این به من فهموند که ولی فقیه، نائب امام عصر منه و هرچه‌قدر که قراره با امام عصر باشم، الان باید پشتیبان ولی فقیه باشم. توو این یه سال هزار جا خوندم که *پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد* نمی‌دونم چرا این جمله رو از حضرت خورشید قبول نکردیم و پشتیبان حضرت ماه نشدیم تا به ایران عزیزمون آسیبی نرسه...
حالم از خودم بد میشه وقتی کسی جلوی من به حضرت ماه توهین می‌کنه. این یعنی یا من طوری رفتار کردم که طرف جرات کرده جلوی من به رهبر من و در واقع خود من توهین کنه، یا اینکه...
به هر حال معنیش اینه که من هنوز نتونستم شخصیت خودمو اون‌طوری که باید، بسازم. و این خیلی بده! کی میخوام حرکت کنم دیگه؟ جوونیم تموم شد. چشم به هم بذارم صاحب آدینه‌ها میاد و من پیش ایشون سرافکنده‌ام که چرا بلد نشدم از نائب‌شون دفاع کنم تا تیر کینه‌ی این از خدا بی‌خبرا قلب ایشونو به درد نیاره...
امروز یه نفر دست‌شو تکیه‌گاه چونه‌ش کرده بود و سرشو انداخته بود پایین و به حضرت ماه نگاه نمی‌کرد. فدای سر رهبر شجاع من. اما داشتم فکر می‌کردم اون آدم از خجالت خبط و خطاهاش همچین کاری کرد یا نور ماه چشم‌شو می‌زد؟
اگه این کارو کرد تا نور ماه رو نبینه، سوالم اینه که چه‌طوری نور حضرت خورشید رو توی خونه‌شون تحمل می‌کرده؟ اگر حضرت خورشید امروز بود چی می‌شد؟ چی می‌گفت؟ چی جواب می‌دادیم؟...
خدایا کمک! دست ما رو بگیر تا جت‌استریم فتنه‌های آخرالزمان ما رو با خودش نبرده به سیاهچاله‌های زوال!!
به امید سلامتی حضرت ماه و به امید ظهور دولت دوست... 

به امید خدا...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ


السلام علیک یا صاحب العصر و الامر و الزمان(عجل الله تعالی فرجک)

مه من نقاب بگشای زجمال کبریایی

که بتان فرو گذارند اثاث خود نمایی

***************************************

سلام.

منتظر آدینه ی مهدوی امروز تون هستیم.

در پناه خدا

سلام دوست گرامی.

سپاس که به آدینه‌های خودتون سر می‌زنید.

در پناه خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد