. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

. . . آدیـــنه ها . . .

... ای مـفـخـر آدیــنـه‌ام ... مـن عـاشـق دیـریـنـه‌ام ...

با چشم جان ببینید، نه با چشم جسم

سلام؛


تمام تلاش من برای نوشتن آدینه‌ی امروز، منتهی شد به این خطوط سپید... 


نوشته‌هایی که سپید هستن اما، خالی نیستن؛ تهی نیستن؛ پوچ نیستن... 


اینها خطوطی هستند که به خواننده اجازه می‌دن تا به جای اینکه حرف منو بشنوه، به ندای قلب خودش گوش بده و ببینه این جمعه، در پیشگاه امام زمانش سربلند بوده یا شرمنده ...


من که رو سیاه بودم ...


شما چطور ؟


خطوط سپید متن من رو با پاکی دلهاتون سپیدتر کنید و فقط کمی فکر کنید که چه بودید و چه کردید طی 7 روز گذشته... با خودتون رو راست باشید و هر چیزی که به ذهنتون میاد از خوبی‌ها و بدی‌های هفته‌ی گذشته‌تون، روی کاغذ بنویسید و بعد تصمیم بگیرید برای هفته‌ی بعد...


نامه‌ی اعمالتون رو فقط برای آقا امام زمان بخونید و پیش خودتون نگهش دارید تا جمعه‌ی بعد. از آقا بخواید که کمک کنه تا هفته‌ی بعد، نامه‌تون سپیدتر از نامه‌ی امروز باشه...


یا حق، التماس دعا




ctrl+A را هرگز فراموش نکنید ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

خجالت می‌کشم بگم این هفته با چه موضوعاتی درگیر بودم...

اصلا کلا یه مدتیه از حال و روزی که دارم خجالت می‌کشم.

راهی این چه راهی بود که من رفتم؟...

برام دعا کنید لطفا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد